14.5.13

avantatges del social media


AVANTATGES
  • Arribar al públic objectiu d'una manera ràpida ia un cost relativament baix.
  • Conèixer i investigar el que les persones opinen de la marca.
  • Ajuden a augmentar la visibilitat de la marca per l'abast que tenen.
  • Comunica els beneficis dels productes o serveis, així com també, donen a conèixer les activitats de l'empresa en l'àmbit social.
  • Poder respondre d'una manera ràpida els comentaris o opinions dels clients.
  • Comunicar-te amb el personal de la teva empresa. Les xarxes socials són útils no només per connectar amb el client, sinó també amb la pròpia gent de l'empresa.
  • Generar Més Trànsit cap al lloc web de l'empresa. Si l'empresa té un lloc web, tenir presència a les xarxes socials augmenta el trànsit web cap al lloc.
  • Posicionar Millor el lloc web. 
  • Tenir presència a Facebook, Twitter i Youtube posiciona millor el teu lloc web per la quantitat d'enllaços externs des de les xarxes socials cap al lloc web.
  • Més Presència als cercadors: 
  • actualment Google està indexant les pàgines de Facebook, i si el teu negoci té una, aquesta apareixerà en els resultats de les cerques amb Google. Per això és molt important que si tens una pàgina a Facebook, tinguis la URL de vanitat, no saps que és?, No importa, en el meu proper article vaig a comptar a prop del que significa tenir una URL de vanitat.
  • baix cost energètic: no imprimeixes, no transport, no crees productes que no son biodegradables, disseny verd, eficiència energètica.

*la tasca més difícil per a qualsevol companyia consisteix a adquirir i fidelitzar una gran base de clients.

Mitjançant l’ús d’Internet i els efectes de la publicitat per correu electrònic, els esforços de comunicació negoci-a-client aconsegueixen molt més impacte real i directe. 

El màrqueting viral és una tècnica que impulsa un producte servei específic entre el públic de manera natural i evolucionada, transparent i cordial, repercutint a les xarxes s’aconsegueix el públic s’identifiqui amb el producte / marca / servei i a més de consumir-ho ho recomani “boca a boca” de forma positiva

+ info:

@lutxana
#socialmedia