posicionament SEO per a camaleones

El posicionament natural a cercadors per paraules, orgànic, anomenat SEO no és més que "Search Engine Optimization". 
En l'actualitat és essencial per promoure websites, a través de les paraules clau i continguts d'interès relacionats.


Posicionar per paraules també es pot fer a Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, ja que al final totes les xarxes socials són un buscadors dels seus propis continguts.

Google, o altres metabuscadors, busquen a tota la xarxa, a totes les webs realitzades amb codi htlm, a través de les "paraules clau" de cerca i noms d'imatges i continguts. Google no cataloga les imatges ni els continguts de les xarxes socials.


albums per paraules clau temàtics
pàgina de fotografies de viatges per apendre idiomes pel món


esdeveniments relacionats o propis amb paraules clau temàtiques


disseny i imatges adients i originals planificades per temporades 
exemple: imatge gràfica temporada estiu estètica Irene Collado www.irenecollado.com


post relacionats d'interès del públic pertinent
exemple: article sobre arquitecte a una plana de Iluminació Led


post simpàtic amb positivitat i original de material escolar de la pàgina de Facebook de 
Papeleria Segarra www.papeleriasegarra.com


post a Twitter amb paraules clau i hastag amb promocions, ofertes y novetats en mterial de oficina y escolar de Papeleria Segarra www.papeleriasegarra.com


post a Pinterest amb paraules clau  de promocions, ofertes y novetats de 
Papeleria Segarra www.papeleriasegarra.com


Així si vols saber l'actualitat en "temps real" el més adient és que cerquis a Twitter, ficant només la paraula clau i/o hastag #, al seu cercador, i et dirà què  i qui en parla en aquell moment, o durant les darreres 24h.
A Facebook també ho pots trobar però no és tan ràpid com Twitter.
A Twitter també és adient per cercar #oferta de productes per exemple, o algú que vulgui vendre les entrades del concert que fan la nit pròxima, o partit de fútbol, també serveix per fer crides de recolçament a accions físiques, offline.

A Facebook busques persones, empreses, botigues, associacions, col.lectius, entitats, etc.
També pots trobar tota aquesta informació a Linkedin, i inclús a Infojobs, però amb el caire més professional i seriós.

A Blogger pots cercar continguts, blogs, persones especialitzades en temes concrets, habilitats, aficions, de tot el que necessitis.

Als Foros trobaràs respostes a preguntes clau, així com a Forocoches o Enfemenino, pots trobar respostes de tot allò que vulguis.

Per cercar imatges hauràs de cercar a Instagram mitjançant paraules clau i hastags # de temes de moda, a Pinterest, a Flickrt, Tumblr, etc.

Per cercar videos Youtube, Vimeo, etc, igual a través de paraules clau.

Una de les millors accions que es poden portar a terme a les xarxes socials és la de promoure una web, botiga online, blog, als perfils de les xarxes socials.

Facebook és la xarxa social transversal i la més feta servir, per ser més visual i accessible, encara que no estiguis registrat, serà com la pàgina social de la teva entitat, allà on poden contactar directament amb tu.
Per la meva pròpia seguretat jo no compraria mai res a cap web d'Internet que no tingui Facebook com a mínim, sinó pensaria que volen amagar alguna cosa, o no és legal.

Per ajudar al posicionament SEO a les xarxes hauras de fer una planificació d'accions amb continguts relevants marcats per paraules clau, que també poden ser fruit de recerques fetes pels usuaris al cercador de la pròpia xarxa social, així, per exemple,  si algú busca "bar a Barcelona" seria bo que aparegui aviat el teu bar. 

És molt important definir sempre en els continguts afegits: el temps, el lloc (localització, ciutat, barri, etc), i el nom del producte/servei, i  la categoria (bar, restaurant, pub, disco, etc).

Si afegeixes continguts textuals i d'imatge sovint amb temes interessants i paraules clau pertinents milloraràs el teu posicionament a la xarxa social en qüestió.

Altres tipus d'acció per millorar el SEO a les xarxes socials:

1. Posar anuncis per paraules de pagament per les pàgines de SEO a la part superior o al costat de la pàgina principal de Facebook.

2. Col · locació de les imatges, videos, amb paraules clau, de SEO, a la pàgina principal, o cronologia, per que la gent i la multitud les coneguin, i si pot ser comparteixin, això genera tràfic al teu perfil i/o pàgina, i et posicionarà millor per a les cerques futures dels usuaris/es, sobre els temes que tractis,  i aconsegueies publicitat i promocions, amb públics dels teus públics.

Això fa que la pàgina rep d'una pàgina a una altra de forma automàtica i sense gaire esforç.

Sempre ha d'haver estratègies en el món actual per estar a la competència.

Això canvia dia a dia de forma automàtica el món dels negocis en el comerç electrònic.

3. És imprescindible l'actualització diaria dels seus perfisl, amb accions i continguts, esdeveniments, que creein tràfic als perfils i pàgines.

La teva pàgina sempre ha de mirar impressionar, inspirar, alegrar, motivar, etc.
Amb diferents imatges i disseny atractiu determinadament adaptat per al teu públic, perquè sempre sigui diferent en la seva explicació i la seva expressió.

Això serà un èxit en la recerca de l'atenció de la gent i per a la gent que ha obert la pàgina, amb l'objectiu sempre de que ho volguin compartir amb els seus cercles, 

Crear una pàgina interessant i atractiva a les xarxes social mostrarà automàticament sentit i farà que millori dia a dia. Per tant, és possible que després d'algunes setmanes o mesos seva pàgina obté una resposta reeixida i assolir ungran  pic d'èxit, revertir en més transit de visites a la pròpia web i conversió en vendes.

+ info: @lutxana
www.lutxana.org

font: http://www.socialpositives.com/2013/08/effective-seo-strategies-for-your-facebook-business-page/?utm_source=buffer&utm_campaign=Buffer&utm_content=buffer383a5&utm_medium=twitter