12.9.13

Desenvolupa la teva marca personal


Millora la teva marca personal: 

Creant la teva Marca Personal  pots preguntar-te 

Quina és la forma en què vols desenvolupar el teu projecte personal professional?

Estàs desenvolupant-te, oferint els teus serveis i/o productes, el teu projecte de manera correcta a Internet?

Per arribar a l' èxit professional amb el teu projecte i sector tu ets la imatge principal sempre, una emprenedora, i no només un representant de vendes o una simple distribuïdora.

Per construir una marca personal al voltant de tu mateixa hauràs de conectar amb el teu sector específic i amb la resta del món a través de les diferents eines que ens ofereix Internet:  

Creant perfils i pàgines, i continguts interessants: 

+ xarxes socials horitzontals: Facebook, Google +, Twitter, etc.

+ blogs del teu sector, amb opinió professional personal, a Blogger, Wordpress, perfil i grups de Linkedin, 

+ foros especialitzats i generals, etc.

+ anuncis gratis i de pagament, per paraules clau, a Facebook, Google, websites, foros, etc.

Abans de començar, vull fer-te un examen de consciència i tenir clar qui ets i on vols arribar, i que el que has d'oferir sigui únic:


1. Has de ser professional i presentar una imatge professional amb tot el material de publicitat i contingut corresponent i actualitzat: imatge corporativa (tarjetes, flyers, cartelleria, catàleg, merchandissing, etc). Website, blog, perfils xarxes socials, campanyes per temporades anuals planificades, continguts planificats per un any en els teus perfils, 
Recorda que tu ets una professional, i hauràs de començar a actuar com a tal.


2. Sempre heu d'utilitzar una fotografia professional en els teus llocs web i perfils de xarxes socials en els que hagis publicat contingut. Les persones es relacionen amb la teva imatge, que és el més semblant a conèixer el que ofereixes i a tu mateixa, així que has de donar una bona impressió.

3. Sempre afegeix valor als teus lectors, públics, etc; el que significa proporcionar informació útil i de qualitat, ben explicada i accessibel. 
No tinguis por de regalar el teu coneixement de forma gratuïta. Així és com la gent et pot arribar a conèixer.

4. Crear sempre anuncis i continguts que aportin valor i siguin de referència, originals, diferenciadors, emocionants, captadors, en el teu sector i públics. No crear anuncis barats estil de correu brossa. Això és sempre un desviament i es desenvolupa una marca negativa per a tu mateixa.

5. Sempre pensar en positiu i intentar millorar en cada entrebanc o pas, encara que sembli en falç t'ha d'aportar per apendre. No llançar teva oportunitat en cada oportunitat que tinguis (això garanteix a perdre el negoci.)

6. Sigues tu mateixa. La gent sempre es dóna compte quan estàs fingint i és poc atractiu i poc eficaç.
Ser natural et fa propera, et fa humana i així també la gent pot captar la teva essència més emocionalment.

El que és important és trobar el temps per pensar sobre com vols presentar-te davant el món. 

Ets honesta i fiable? Has de ser les dues coses fonamentalment.

+ font:
http://www.planemprendedor.com/6-consejos-para-desarrollar-tu-marca-personal/