La demanda de disseny web sensible amb els nous aparells electrònics com tablets, mòbils, està siguent més reclamada.
Adapting To A Responsive Design (Case Study)
Això és fruit de que el trànsit de dispositius mòbils segueix creixent de manera increïble cada dia.
Des 2012 , el trànsit web mundial procedent dels usuaris mòbils ha augmentat des 11,1-17,4%, segons Mashable .
+ Els observadors del mercat esperen que aquest s'expandeixi com creix a Àsia , Amèrica Llatina (Brasil, Mèxic, Argentina, etc) i Àfrica .
+ Els llocs web que no estan dissenyats per a mòbils es quedaran en la pols endarrerit de la competència en poc temps.
+ Els dissenyadors que volen mantenir la seva competitivitat també d'ajustar al aprendre a utilitzar i aplicar eines de disseny web que responen a les noves necessitats.
Adaptació de a la pantalla líquida web html5:
No fa molt temps, els dissenyadors es van mostrar satisfets si els llocs es mostren igualment bé a tots els navegadors: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox a 960 píxels d'amplada en els escriptoris dels ordinadors.
Però els usuaris d'Internet d'avui en dia volen veure els llocs web des de tots els dispositius disponibles: telèfons intel · ligents, iPad, tablets, ebooks, iPod, televisió d'alta definició, i fins i tot ara amb les Google Glass , que crea nous problemes.
La opció existeix crear la web amb el fons variable de la major mida de la pantalla; amb la facultat de ser líquida, i així s'adapta a totes les circumstàncies, a tots els navegadors i dispositius.
Les pantalles comuns oscil · len entre menys de 400 píxels per a alguns telèfons , a més de 2.000 píxels per a monitors d'escriptori i Tv digital .
Qualitat de la imatge:
Aquestes són tecnologies d'alta densitat de píxels, com la Retina Display d'Apple . IPads de tercera generació són similars en grandària als seus predecessors , però tenen el doble de la resolució .
Així que les imatges que fem servir per a les websites i perfils de xarxes socials sempre hauran de tenir la màxima qualitat si es volen veure be a aquestes caracterítiques de visió digital, encara que això signifiqui més pes de la pàgina i costi una mica més carregar-se, i llogar un servidor amb més capacitat d'ús.
La velocitat:
Els dissenys web html5 tenen molts avantatges poden carregar menys lentamenti i contingut . Avaluar com manejar això és una cosa que els dissenyadors web necessiten conèixer i comunicar als clients .
Els administradors poden determinar on ve el trànsit mitjançant l'ús d'eines com Google Analytics , on la informació es pot veure sota l'Audiència > Mòbils > Descripció informe.
En general , el trànsit no mòbil tendeix a ser major en llocs amb una orientació que no és local , mentre que el trànsit mòbil és més alta per a les empreses locals com restaurants.
Per als llocs amb trànsit mòbil pesat , especialment dels usuaris amb telèfons més antics que no tenen característiques més modernes de telèfons intel · ligents, no pot haver avantatges en anar amb la velocitat de càrrega ràpida.
Per als programadors compromesos amb l'opció de resposta, del lloc web, poden tenir-ho en compte amb bones eines wireframing. Aquests li permeten desenvolupar i previsualitzar el disseny del seu lloc web, l'estructura de navegació i els elements interactius abans de comprometre a la codificació de ple dret i el contingut.
Eines populars wireframing sensibles inclouen boostrap i Wirefy , entre moltes altres alternatives .
Properament el món del disseny web html canviarà gr`àcies a Edge d'Adobe, la seva suite de programes al núvol, Creative Cloud sembla que guanyarà adeptes generalitzat entre els dissenyadors que utilitzen Dreamweaver .
Per a una eina de disseny de codi obert , receptiu , fes un cop d'ull a la Fundació ZURB .
Tipografia fluida i responsable:
La tipografia és un element crucial del disseny web de resposta.
El més adient és fer servir els estàndards de html que sempre es veuen correctament en tots els navegadors i dispositus: Verdana, Trebuched (de pal); i Courier, Georgia, (serifa).
Ara el contingut textual és el més important, per que posiciona en la cerca de paraules a Google, i a més fa que es carregui més ràpidament una web, si és text directe, que no estar a una imatge, video, etc.
Els llibres electrònics, textos, presentacions, animacións amb text multimèdia hauràn de ser puntuals i adeqüades per a tablets sense flash (gif animat, etc).
(En aquesta categoria , la crema de la collita actual és Typecast , aclamada com la 2013 Game Changer of the Year per portar el text respon a nous nivells ).
Les tipografies estàndards de Google ara esperen que el contingut " per sobre del plec " per carregar en els dispositius mòbils en un segon o menys .
Això fa que sigui imperatiu per als dissenyadors provar els temps de càrrega del lloc, reforçant quin laboratori d'assaig és sempre una bona pràctica .
Una varietat d'eines gratuïtes i premium de proves sensibles estan disponibles:
Am I Responsive, BrowserStack, CrossBrowserTesting, and Responsive Design Testing.
@lutxana
http://www.andysowards.com/blog/2013/the-right-design-for-mobile-and-tablets/
+ info
http://www.andysowards.com/blog/2012/30-responsive-web-design-tutorials/