23.8.13

#BonDia familia a las buenas sólo nos valoran las buenas....

*a las buenas sólo nos valoran las buenas....
Lutxana art * ideas para un mundo mejor....
www.lutxana.org

23 agosto 87 cumpleaños de mi yaya María nacida en 1926 con esta foto realizada la semana pasada frente a su casa del 
pueblo Hinojosa del Campo, Sória
Llevo su nombre en mi nombre y su amor incondicional desde que nací hasta ahora. ¡Muchas gracias Yaya! 

13.8.13

dissenya la landing page perfecta

Com dissenyar la teva landing page perfecta

La seva pàgina de destinació de tràfic és una de les pàgines més importants de la seva pàgina web. Es definirà el nivell d'èxit que té en la conversió dels visitants del seu lloc web en clients, clients, subscriptors o membres. Malauradament, moltes vegades no para ni de lluny tanta atenció com haurien per al disseny de la pàgina de destinació de tràfic, o landing page,  i en el seu lloc, opten per fer una pàgina de destinació bog-estàndard, avorrit, que probablement no es converteix en una taxa molt alta.
How To Design A Perfect Landing Page For Your Website
Però la pregunta és com és exactament el que dissenyar i crear la pàgina de destinació perfecta per al seu lloc web?
Alguns consells que vostè necessita per centrar-se en el disseny per a la seva landingpage:

A. Titol destacat.

How To Design A Perfect Landing Page For Your Website
Quan un usuari accedeix a la seva pàgina web, literalment, només tenen uns pocs segons per captar la seva atenció. Una gran part del temps vindrà directament dels resultats del motor de cerca i si el visitant no està intrigat a l'instant pel que ofereix el seu lloc web, marxarà a milions d'altres (possiblement més adequats) resultats amb només un clic de distància. A causa d'això, cal assegurar-se que la captura de l'atenció dels visitants a l'instant, i la millor manera de fer-ho és amb un títol ben destacat.
  • Un bon títol ha de ser valent.
  •  Ha de ser el punt focal principal del web.
El títol és el que ha d'atreure l'atenció del visitant des del moment en què arribin al seu lloc web. Fes una ullada a la imatge de dalt, presa de la pàgina de destinació en BearCSS.com. Vostè pot veure que té un títol clar i audaç. Es capturarà l'atenció dels visitants a l'instant i li demanarà segurament investigar més a fons a la mateixa web, si és pertinent a la seva cerca.

How To Design A Perfect Landing Page For Your Website
  • El seu titular té el interès per ser fruit d'una còpia. Què vol dir pel "dret de còpia"? Vol dir que hauria de despertar i interès en els visitants i convèncer per aprendre més sobre el seu producte / servei. Si ens fixem en la imatge de dalt de l'estadi de beisbol, es pot veure que el titular diu "temps de pista. Enviar factures. Guanya diners ". És un títol atrevit, que despertar l'interès en el seu mercat objectiu de clients de negocis.

B. Crida a l'acció en el teu copy: provoca.

How To Design A Perfect Landing Page For Your Website
La seva crida a l'acció és una de les parts més importants de la seva pàgina ja que és la part que realment li diu al visitant a prendre l'acció desitjada. La seva crida a l'acció pot ser, literalment, qualsevol cosa que vulguis que sigui, per tal de que ofereixi una instrucció clara i concisa que el visitant pugui entre fàcil i ràpidament.
El que cal recordar sobre la seva crida a l'acció és que no és opcional, ha de promoure l'acció al seu target, si o si. El fet de l'assumpte és que sense una bona crida a l'acció, el seu lloc web no veurà cap tipus de conversió, així que assegureu-vos de tenir això en compte.
Un bon exemple d'una crida a l'acció es mostra a la imatge presa des Grooveshark. Vostè pot veure el botó "Try It Now" serveix com la crida a l'acció, ja que li indica a l'usuari que faci clic al botó per provar el producte ara (l'objectiu de la pàgina de destinació).
També et donaràs compte de que no només és el copy interesant del text de la crida a l'acció important, l'audàcia és el que arrencarà l'acció del target realment. A la imatge, es pot veure que el botó es destaca gràcies al seu ús audaç del color taronja, atraient així als visitants la vista al botó i la promoció d'un clic.

C. Planifica la teva tàctica de confiança.

How To Design A Perfect Landing Page For Your Website
No importa la quantitat d'esforç que va posar a la pàgina d'inici del seu lloc web, la gent simplement no es va fixarà en el seu producte / servei (i certament no gastarà els seus diners) llevat que aconsegueixiconfiança en la seva empresa.
Ara la confiança ha de ser establerta entre l'entitat i el visitant el més ràpidament possible a través de l'ús del contingut de la pàgina de destinació. 
No hi ha dubte que això és una cosa difícil d'aconseguir, però hi ha una sèrie de tàctiques per fer-ho:
Potser una de les tàctiques més simples és utilitzar les organitzacions autoritzades d'avals per la teva web / producte / servei, i segells de compra segura, enviament gratuït, atenció al client per telèfon, email, xat:
Si ens fixem en la pantalla Screenr dalt, es pot veure que al voltant de la meitat cap avall de la pàgina, que mostra tres petits fragments de la classe de "brunzit" que Screenr ha anat generant. El intel · ligent és que es tracta de llocs web molt bona reputació i de confiança (en aquest cas: The New York Times, CNET i Mashable). Només per tenir aquests logotips i fragments d'opinió-com en la pàgina, la confiança que el producte s'estableix a l'instant en la ment del visitant.
How To Design A Perfect Landing Page For Your Website
un mal disseny provoca el fracàs de la seva web, menys és més
També pot utilitzar el disseny del seu lloc web per guanyar la confiança, un lloc web mal dissenyat serà poc probable que generi molta confiança al visitant. Un mal disseny és una catàstrofe per a les pàgines de destinació, de manera que les pàgines de destinació, com el de la foto superior és generalment una mala idea. És desordenat, mal dissenyat i, bàsicament, sembla poc fiable (gràcies al seu ús excessiu de les imatges ). Aquest tipus de pàgina de destinació podria haver funcionat en els anys 90, però no ara.
El disseny i el marketing no és una ciència exacta i sempre es pot millorar amb l'experiència juntament amb un gran producte / servei i el disseny del lloc adeqüat, és molt probable que tingui un gran èxit amb la pàgina de destinació.
Només recordeu que sempre s'ha d'esforçar per millorar. Constantment provar altres titulars, altres esquemes de color i així successivament i evaluar la seva eficàcia, per que cada sector, i tipus de públic te les seves necessitats.

font: http://designwebkit.com/web-and-trends/how-design-perfect-landing-page-your-website/

12.8.13

posicionament SEO per a camaleones

El posicionament natural a cercadors per paraules, orgànic, anomenat SEO no és més que "Search Engine Optimization". 
En l'actualitat és essencial per promoure websites, a través de les paraules clau i continguts d'interès relacionats.


Posicionar per paraules també es pot fer a Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, ja que al final totes les xarxes socials són un buscadors dels seus propis continguts.

Google, o altres metabuscadors, busquen a tota la xarxa, a totes les webs realitzades amb codi htlm, a través de les "paraules clau" de cerca i noms d'imatges i continguts. Google no cataloga les imatges ni els continguts de les xarxes socials.


albums per paraules clau temàtics
pàgina de fotografies de viatges per apendre idiomes pel món


esdeveniments relacionats o propis amb paraules clau temàtiques


disseny i imatges adients i originals planificades per temporades 
exemple: imatge gràfica temporada estiu estètica Irene Collado www.irenecollado.com


post relacionats d'interès del públic pertinent
exemple: article sobre arquitecte a una plana de Iluminació Led


post simpàtic amb positivitat i original de material escolar de la pàgina de Facebook de 
Papeleria Segarra www.papeleriasegarra.com


post a Twitter amb paraules clau i hastag amb promocions, ofertes y novetats en mterial de oficina y escolar de Papeleria Segarra www.papeleriasegarra.com


post a Pinterest amb paraules clau  de promocions, ofertes y novetats de 
Papeleria Segarra www.papeleriasegarra.com


Així si vols saber l'actualitat en "temps real" el més adient és que cerquis a Twitter, ficant només la paraula clau i/o hastag #, al seu cercador, i et dirà què  i qui en parla en aquell moment, o durant les darreres 24h.
A Facebook també ho pots trobar però no és tan ràpid com Twitter.
A Twitter també és adient per cercar #oferta de productes per exemple, o algú que vulgui vendre les entrades del concert que fan la nit pròxima, o partit de fútbol, també serveix per fer crides de recolçament a accions físiques, offline.

A Facebook busques persones, empreses, botigues, associacions, col.lectius, entitats, etc.
També pots trobar tota aquesta informació a Linkedin, i inclús a Infojobs, però amb el caire més professional i seriós.

A Blogger pots cercar continguts, blogs, persones especialitzades en temes concrets, habilitats, aficions, de tot el que necessitis.

Als Foros trobaràs respostes a preguntes clau, així com a Forocoches o Enfemenino, pots trobar respostes de tot allò que vulguis.

Per cercar imatges hauràs de cercar a Instagram mitjançant paraules clau i hastags # de temes de moda, a Pinterest, a Flickrt, Tumblr, etc.

Per cercar videos Youtube, Vimeo, etc, igual a través de paraules clau.

Una de les millors accions que es poden portar a terme a les xarxes socials és la de promoure una web, botiga online, blog, als perfils de les xarxes socials.

Facebook és la xarxa social transversal i la més feta servir, per ser més visual i accessible, encara que no estiguis registrat, serà com la pàgina social de la teva entitat, allà on poden contactar directament amb tu.
Per la meva pròpia seguretat jo no compraria mai res a cap web d'Internet que no tingui Facebook com a mínim, sinó pensaria que volen amagar alguna cosa, o no és legal.

Per ajudar al posicionament SEO a les xarxes hauras de fer una planificació d'accions amb continguts relevants marcats per paraules clau, que també poden ser fruit de recerques fetes pels usuaris al cercador de la pròpia xarxa social, així, per exemple,  si algú busca "bar a Barcelona" seria bo que aparegui aviat el teu bar. 

És molt important definir sempre en els continguts afegits: el temps, el lloc (localització, ciutat, barri, etc), i el nom del producte/servei, i  la categoria (bar, restaurant, pub, disco, etc).

Si afegeixes continguts textuals i d'imatge sovint amb temes interessants i paraules clau pertinents milloraràs el teu posicionament a la xarxa social en qüestió.

Altres tipus d'acció per millorar el SEO a les xarxes socials:

1. Posar anuncis per paraules de pagament per les pàgines de SEO a la part superior o al costat de la pàgina principal de Facebook.

2. Col · locació de les imatges, videos, amb paraules clau, de SEO, a la pàgina principal, o cronologia, per que la gent i la multitud les coneguin, i si pot ser comparteixin, això genera tràfic al teu perfil i/o pàgina, i et posicionarà millor per a les cerques futures dels usuaris/es, sobre els temes que tractis,  i aconsegueies publicitat i promocions, amb públics dels teus públics.

Això fa que la pàgina rep d'una pàgina a una altra de forma automàtica i sense gaire esforç.

Sempre ha d'haver estratègies en el món actual per estar a la competència.

Això canvia dia a dia de forma automàtica el món dels negocis en el comerç electrònic.

3. És imprescindible l'actualització diaria dels seus perfisl, amb accions i continguts, esdeveniments, que creein tràfic als perfils i pàgines.

La teva pàgina sempre ha de mirar impressionar, inspirar, alegrar, motivar, etc.
Amb diferents imatges i disseny atractiu determinadament adaptat per al teu públic, perquè sempre sigui diferent en la seva explicació i la seva expressió.

Això serà un èxit en la recerca de l'atenció de la gent i per a la gent que ha obert la pàgina, amb l'objectiu sempre de que ho volguin compartir amb els seus cercles, 

Crear una pàgina interessant i atractiva a les xarxes social mostrarà automàticament sentit i farà que millori dia a dia. Per tant, és possible que després d'algunes setmanes o mesos seva pàgina obté una resposta reeixida i assolir ungran  pic d'èxit, revertir en més transit de visites a la pròpia web i conversió en vendes.

+ info: @lutxana
www.lutxana.org

font: http://www.socialpositives.com/2013/08/effective-seo-strategies-for-your-facebook-business-page/?utm_source=buffer&utm_campaign=Buffer&utm_content=buffer383a5&utm_medium=twitter