posicionament SEO continguts de valor



L'èxit del màrqueting online de contingut de valor personalitzat i generador de la bona comunicació : Inboud marketing 

marca la diferència*


TENDENCIAS MARKETING 2014: Inbound marketing
  • La comunicació és interactiva i bidireccional: feedback i retorn viral.
  • Els públics/usuaris van a les marques a través dels cercadors i blogs.
  • Referències directes (keywords, links: webs, blogs, videos, fotos, etc)
  • Socialmedia (xarxes socials, apps, blogs, fotos, videos, etc).
  • Les entitats ofereixen valor amb continguts útils i de valor.
  • Es busca entretenir i educar als usuaris (públic intern i extern)

Ara pots marcar la diferència amb els continguts d'interés que generin valor per als teus públics: 
podràs comunicar millor i més eficientment, els teus productes i serveis, posicionant naturalment la teva web a Google.


Objectiu de qualsevol Web: 

  • més audiencia + 
  • millor comunicació personalitzada +
  • més conversió + = ( més vendes) 

>> més ROi (rendibilitat)

Analitzar la competència en temes, sectors:

+ Paraules clau a Google.

+ Activitat de continguts a la mateixa zona d'acció o d'altres (local i global): captar línea de treball, per veure si podem treure'n exemple de profit.

+ Desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts, per competir en sectors amb molta activitat  (estratègia a llarg plaç) i nínxols de comunicació sense activitat (acció immediata).

Qui?

+ Comprendre les necessitats dels públics: segmentar per tipus, sector, necessitats, etc.
+ Personalitzar tots els continguts per grups.
+ Detectar necessitats i mancances, nínxols de treball, oportunitats d'acció.

Què?

+ Seleccionar la millor combinació de recursos: crear articles que es puguin compartir i siguin virals, sempre pensant des del punt de vista del públic, què necessita, què l'interessa, què li podem oferir i millorar?

+ Realitzar les inversions intel · ligents en el màrqueting de continguts: planificació i creació d'articles per un any vista:  text acompanyat d'imatges i continguts digitals (presentacions, infografies, videos, tutorials, entrevistes, etc). 

*Què et diferència?
Qualsevol entitat o professional ha de tenir una imatge corporativa:

  • Logo
  • Tarjeta
  • Flyer
  • Cartells
  • Presentació digital / Offline / 
  • Esdeveniments 
  • Mitjans especialitzats i generals: presència.
  • Video Corporatiu / Video per productes / serveis

> i uns principis / valors a comunicars que ens diferèncien de la resta de la competència:

  • directa ( mateix sector i idèntic producte) // 
  • indirecta ( productes / serveis substitutius )

>> Sempre hem d'oferir una oportunitat amb aventatges diferents originals al nostre públic, l'haurem de seduïr amb noves propostes, segures, fàcils, millors, i comunicar-les de manera adeqüada, proporcionant-li sempre seguretat i tot els temps que li calgui per que prengui la seva decissió de compra (reforçadors de compra : devolució, garantia, ràpid, fàcil, preu, etc).



Imatge de producte?


Descripció de producte?


Continguts creatius d'interés i referencials de valor?


Imatges personalitzades i optimitzades amb paraules clau  per Google Images search*


Segmentació de públics B2B i final, i per sectors*


Comunicació viral de continguts adaptats visualment per a cada xarxa social*

*Marketing online strategy plan realitzada per a www.letsbrico.com by Lutxana art* #socialmedia

Com?
+Tenir en compte què volem posicionar: els nostres productes i serveis estrella, quines avantatges oferim respecte la competència, en què podem millorar, amb qui ens podem associar per millorar i oferir més valor

WEB WEB WEB

+ Millor posicionament en els motors de cerca.
+ Millorar l'experiència de l' usuari.
+ Emprar tots els canals disponibles per promoure el negoci en línia.
+ Trobar maneres d'augmentar les taxes de conversió de l'acció comunicativa.

Estructura de vincles de la web:

URL

+ Utilitzeu web SEO friendly URL (amigables): que contenen les paraules clau més importants de cada producte o categoria , separades per guió. Dónes de menjar be al buscador.

+ Tria acuradament les seves categories i l'ús d'una estructura d'enllaç en forma d'arbre  d'informació.

Goole prefereix el " example.com/product1 " estructura d'URL sobre l'estructura " example.com/cat1/procuct1 " si vostè té diversos criteris de classificació . La segona pot crear problemes de contingut duplicat .

LINKS

+ Vincular directament des de la pàgina d'inici als seus productes més venuts. Productes estrella.

Compte amb el contingut duplicat i l'ús d'URLs canòniques . No crear diverses pàgines de destinació per a les diferències de productes i serveis de menor importància (color, mida, etc .)

Elimineu tot el que penja i enllaços trencats mitjançant una eina d'estructura link .

Crear links i urls  utilitzant les paraules clau que apareixen en el títol de cada producte i categoria .

Analitzar les campanyes de construcció d'enllaços dels seus competidors i tractar d'adquirir els vincles de les mateixes fonts d'alta qualitat .

Crear links de text per vincular  els productes i les diferents categories .

Crear links directes a les pàgines de destinació de productes i no es centrin tots els seus esforços de construcció d'enllaços només a la pàgina principal .

PARAULES CLAU

+ Dur a terme recerca de paraules clau i esbrinar com la gent busca per als seus productes i serveis.

Utilitzeu eslògans clars, senzills, dirigits, convincents i únics com a títols de la pàgina.

+ En general, vostè ha d'utilitzar més de singular plural (exemple càmera vs càmeres). Comprovi les tendències en la seva indústria / sector /àrea  per veure què és més popular .

+ Crear  originals i útils descripcions de producte i servei, amb paraules clau, en singular plural, i des del punt de vista del usuari/a que cerca a Google. Evitar problemes de contingut duplicat . 
Escriure descripcions significatives i útils per almenys dels productes i serveis més venuts, estrella (distintius, estrella, més rellevants, més rentables, etc).

+ Optimitzi les seves pàgines per a les paraules clau específiques i comprovar la seva rang de paraules clau amb l'eines i analitzadors de paraules clau.

+ No crear contingut fi i pàgines que no són necessaris . Panda de Google t'està mirant!

+ Produir fragments SERP (resultats de cerca per paraules clau a Google search) de pes per augmentar el CTR  (proporció de clics)
+ info: 

ETIQUETES

+ Etiquetar els detalls de productes i preus amb paraules clau, per optimitzar les cerques a Google, a més serà fet servir per persones cegues o discapacitat sonora o ocular.

ACTUALITZACIÓ I DINAMISME

+ Actualitzeu el contingut base: portada, home, banners, videos, imatges, eslògans, amb regularitat per mantenir la dinamització i l'activitat positiva de la web, i captar visites recurrent ( estil doodle de Google https://www.google.com/doodles/finder/2014/All%20doodles )

IMATGES

+ Optimitzar  les seves imatges (noms de fitxers amb paraules clau específiques, text envoltat ) per augmentar el trànsit que vostè rep a través de la recerca d'imatges .


Enquadrament i segell de marca a totes les imatges, i paraules clau als títols: by Lutxana art*

Disseny i experiència d'usuari

>> Utilitzar correctament la crida a l'acció mitjançant concursos per premis, punts, compartició viral, persona, grups, etc.

+ Situar estratègicament a les seves pàgines per paraules clau a Google.

+ Crear un disseny professional i adaptat a una bona experiència per l'usuari.

+ Utilitzeu "targetes de seguretat" ( McAfee , VeriSign , Better Business Bureau o l'Associació de Màrqueting Directe ) per guanyar-se la confiança dels seus visitants .

+ No confondre al visitant 1 milió d'opcions . Dirigir la seva / la seva atenció a la crida a l'acció .

+ Oferir les millors característiques com "Afegeix a la llista de desitjos" , " Enviar alerta de correu electrònic quan el producte estigui disponible " , " subscriure al butlletí de notícies" , etc Són bons per als usuaris i poden ajudar a augmentar les taxes de conversió .

+ Utilitzeu diverses imatges i vídeos amb els productes més venuts .

+ Assegureu-vos que el seu lloc web es veu be a tots els  navegadors.

+ Mantingui el seu check-out i senzill procés de pagament per augmentar la seva taxa de conversió i reduir la taxa d'abandonament cistella.

+ Reduir el temps de càrrega del seu lloc web mitjançant la minimització de la grandària dels arxius CSS / JS / imatge i mitjançant l'ús de mecanismes de memòria cau .

Experiència d'usuari
Estructura de pàgines web i Arquitectura

+ Trieu amb cura la plataforma de comerç electrònic que utilitzarà . Assegurar que s'actualitza amb regularitat , que té un munt de plugins , que és recolzada per una activa comunitat o una empresa seriosa i que és SEO friendly . No seleccioneu la plataforma única basada en el seu cost .

+ Crear HTML i XML Sitemaps i sotmetre'ls als motors de cerca.

+ Eviteu l'ús d'AJAX , Flash i altres tecnologies no SEO friendly per parts importants de la seva pàgina .

+ Assegureu-vos que els identificadors de sessió no apareixen a les adreces URL. Això pot crear un problema de contingut duplicat .

+ Crea una paginació i l'ordre dels productes en aquestes pàgines . Destaquey els productes / serveis amb més reclam, els més venuts, els més importants, els més populars a les cerques (apareixen primer a Google).

+ Crear un feed RSS producte .

+ Oferir als seus usuaris la capacitat de buscar productes en particular en funció del seu nom , marca , preu i característiques .

Mitjans de Comunicació Social 
Socialmedia / Promoció viral.

+ Afegir els botons de xarxes socials en un lloc estratègic de la seva pàgina .

+ Reviews: Utilitzeu opinions i valoracions.

+ Organitzar concursos per generar rumors positius a Internet i engangement i gamificació (feedback i participació).

+ Crear un blog al seu lloc web i escriure ressenyes dels productes més venuts, estrella, més populars, esdeveniments, novetats, notícies, entrevistes,millores, avantatges: aportant sempre valor.

+ Utilitzeu la publicitat Pay Per Clic per aconseguir trànsit altament apuntat , i de qualitat: Google Adwords i Facebook Adds, per segmentar públics.

+ Utilitzeu campanyes d'Email Màrqueting i mantenir-se en contacte amb els seus clients més fidels, i captar de nous amb bases de dades alienes, en campanyes específique i segmentades.

+ Registrar-se a Google Merchant Center perquè els seus productes apareguin a Google Product Search.

+ Comproveu si la comercialització de l'afiliat pot ajudar a augmentar les seves vendes.

+ Recomani els productes similars als seus visitants: productes relacionats, oportunitats, ofertes.

+ Crear reclam puntual  i temporal: ofertes especials i de marca pàgines de destinació per augmentar les seves vendes.

>> No utilitzeu mètodes spam per promocionar el seu lloc web ( correu spam , comentari trolling , etc ) !

Crea xarxa  i vincles:
amb els líders d'opinió actius:
Monitorització

+ Seguiment del comportament de l'usuari i vegi com es navega per la seva pàgina web .

+ Identificar els seus bons clients , sol · licitar la seva opinió i recompensar oferint descomptes/regals.

+ Identificar les tendències i els productes més venuts, populars, estrella, etc.

+ Centrar-se en les taxes de conversió i realitzar els canvis adients per millorar les seves vendes .

+ Utilitzeu A / B i proves multivariable per millorar l'experiència de l'usuari i les vendes .

TESTING

Off factors de la pàgina i altres característiques imprescindibles:

+ Decidir el nombre d'idiomes que ha de suportar al seu lloc web i el que hauria de ser la predeterminada. Tenir un URL diferent per a cada versió d'idioma.

+ Naming: trieu el nom i el domini de nivell superior del seu domini amb prudència . Un com o un TLD específic del país . Realment pot fer la diferència .

+ Allotjament del seu lloc web en una empresa de hosting fiable . Trieu amb cura el país del servidor .

+ Decidir sobre si ha d'usar mètodes d'orientació geogràfica .

+ Oferir una versió mòbil més lleugere i simple del seu lloc web .

+ Crear aplicacions mòbils que apropis nous públics i millorin el servei als clients fidels.

+ Proporcionar diversos mètodes de pagament per als seus clients ( targeta de crèdit , PayPal , Transferència bancària directa , etc . )

+ Oferir diferents mètodes d'enviament: arribar a la major quantitat possible de països .

+ Utilitzeu robots.txt per assegurar-se que les aranyes dels motors de cerca no poden accedir a les diferents funcions de comerç electrònic / funcions com ara afegir a la seva comanda, la compra completa, etc.


*font: 

@luxana