10 Tips per crear un article que creï interés al teu públic i que sigui de referència a Google
1. Titol de 5 paraules. Paraules clau (breu). Subtítol explicatiu 50 caràcters.
2. 10 links: interns i externs (webs ben posicionades) : wikipedia, videos, mitjans,
3. 1+3 Imatges: 1 capçalera (emotiva) +3 explicatives (demostrativa, promo, inspiració, etc) + Visual
Optimitzades: titol amb paraules clau amb guionet mitg i afegir sempre llegenda explicativa amb la font
4. 1.200 paraules. Contingut textual post blog:
Planifica amb antelació de mig i llarg termini en el que puguis els temes de cada post,
ves documentant amb imatges i links, i al final composa, per temporada, producte, servei, notícies, novetats, tendencies.
- El 11% dels articles eren una resposta a una pregunta
- El 45% dels articles es veia clarament una llista d'ítems; tips, eines, etc
- El 35% dels articles tenia un objectiu de tutorial, guia, tipologies, etc
Està be buscar un fil conductor com a una sèrie, per crear "engangement" i crear interés en el públic, i que visitin el blog una vegada a la setmana.
5. Botons de compartició a les xarxes socials
+ SEO 2/3 publicacions a la setmana
6. Copy: text tema inspirador de comentaris i participació + PERTINENT (no promoció i autobombo)
7. Text escrit en format "busqueda":
ex) "crea tu mejor post para tu blog" NO (ningú ho buscarà així) > SÍ: "com crear el post de blog perfecte"
8. Visible a tots els dispositius Mobil, Tablet
10. Fer marca personal d'autor, per tenir més credibilitat i ser un líder d'opinió
font:
http://www.marketingandweb.es/marketing/post-perfecto/
http://www.pinterest.com/pin/381539399653515561/
http://www.marketingandweb.es/marketing/consejos-seo/
http://vilmanunez.com/2013/07/30/infografia-como-escribir-el-post-perfecto-para-tu-blog/
by @lutxana