19.3.14

posicionament SEO continguts de valor

L'èxit del màrqueting online de contingut de valor personalitzat i generador de la bona comunicació : Inboud marketing 
marca la diferència*


TENDENCIAS MARKETING 2014: Inbound marketing
  • La comunicació és interactiva i bidireccional: feedback i retorn viral.
  • Els públics/usuaris van a les marques a través dels cercadors i blogs.
  • Referències directes (keywords, links: webs, blogs, videos, fotos, etc)
  • Socialmedia (xarxes socials, apps, blogs, fotos, videos, etc).
  • Les entitats ofereixen valor amb continguts útils i de valor.
  • Es busca entretenir i educar als usuaris (públic intern i extern)

Ara pots marcar la diferència amb els continguts d'interés que generin valor per als teus públics: 
podràs comunicar millor i més eficientment, els teus productes i serveis, posicionant naturalment la teva web a Google.


personalitza el teu producte i servei adaptant-lo al teu públic*
Objectiu de qualsevol Web: 

  • més audiencia + 
  • millor comunicació personalitzada +
  • més conversió + = ( més vendes) 

>> més ROi (rendibilitat)

Analitzar la competència en temes, sectors:

+ Paraules clau a Google.

+ Activitat de continguts a la mateixa zona d'acció o d'altres (local i global): captar línea de treball, per veure si podem treure'n exemple de profit.

+ Desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts, per competir en sectors amb molta activitat  (estratègia a llarg plaç) i nínxols de comunicació sense activitat (acció immediata).

Qui?

+ Comprendre les necessitats dels públics: segmentar per tipus, sector, necessitats, etc.
+ Personalitzar tots els continguts per grups.
+ Detectar necessitats i mancances, nínxols de treball, oportunitats d'acció.

Què?

+ Seleccionar la millor combinació de recursos: crear articles que es puguin compartir i siguin virals, sempre pensant des del punt de vista del públic, què necessita, què l'interessa, què li podem oferir i millorar?

+ Realitzar les inversions intel · ligents en el màrqueting de continguts: planificació i creació d'articles per un any vista:  text acompanyat d'imatges i continguts digitals (presentacions, infografies, videos, tutorials, entrevistes, etc). 

*Què et diferència?
Qualsevol entitat o professional ha de tenir una imatge corporativa:

  • Logo
  • Tarjeta
  • Flyer
  • Cartells
  • Presentació digital / Offline / 
  • Esdeveniments 
  • Mitjans especialitzats i generals: presència.
  • Video Corporatiu / Video per productes / serveis

> i uns principis / valors a comunicars que ens diferèncien de la resta de la competència:

  • directa ( mateix sector i idèntic producte) // 
  • indirecta ( productes / serveis substitutius )

>> Sempre hem d'oferir una oportunitat amb aventatges diferents originals al nostre públic, l'haurem de seduïr amb noves propostes, segures, fàcils, millors, i comunicar-les de manera adeqüada, proporcionant-li sempre seguretat i tot els temps que li calgui per que prengui la seva decissió de compra (reforçadors de compra : devolució, garantia, ràpid, fàcil, preu, etc).



Imatge de producte?


Descripció de producte?


Continguts creatius d'interés i referencials de valor?


Imatges personalitzades i optimitzades amb paraules clau  per Google Images search*


Segmentació de públics B2B i final, i per sectors*


Comunicació viral de continguts adaptats visualment per a cada xarxa social*

*Marketing online strategy plan realitzada per a www.letsbrico.com by Lutxana art* #socialmedia

Com?
+Tenir en compte què volem posicionar: els nostres productes i serveis estrella, quines avantatges oferim respecte la competència, en què podem millorar, amb qui ens podem associar per millorar i oferir més valor

WEB WEB WEB

+ Millor posicionament en els motors de cerca.
+ Millorar l'experiència de l' usuari.
+ Emprar tots els canals disponibles per promoure el negoci en línia.
+ Trobar maneres d'augmentar les taxes de conversió de l'acció comunicativa.

Estructura de vincles de la web:

URL

+ Utilitzeu web SEO friendly URL (amigables): que contenen les paraules clau més importants de cada producte o categoria , separades per guió. Dónes de menjar be al buscador.

+ Tria acuradament les seves categories i l'ús d'una estructura d'enllaç en forma d'arbre  d'informació.

Goole prefereix el " example.com/product1 " estructura d'URL sobre l'estructura " example.com/cat1/procuct1 " si vostè té diversos criteris de classificació . La segona pot crear problemes de contingut duplicat .

LINKS

+ Vincular directament des de la pàgina d'inici als seus productes més venuts. Productes estrella.

Compte amb el contingut duplicat i l'ús d'URLs canòniques . No crear diverses pàgines de destinació per a les diferències de productes i serveis de menor importància (color, mida, etc .)

Elimineu tot el que penja i enllaços trencats mitjançant una eina d'estructura link .

Crear links i urls  utilitzant les paraules clau que apareixen en el títol de cada producte i categoria .

Analitzar les campanyes de construcció d'enllaços dels seus competidors i tractar d'adquirir els vincles de les mateixes fonts d'alta qualitat .

Crear links de text per vincular  els productes i les diferents categories .

Crear links directes a les pàgines de destinació de productes i no es centrin tots els seus esforços de construcció d'enllaços només a la pàgina principal .

PARAULES CLAU

+ Dur a terme recerca de paraules clau i esbrinar com la gent busca per als seus productes i serveis.

Utilitzeu eslògans clars, senzills, dirigits, convincents i únics com a títols de la pàgina.

+ En general, vostè ha d'utilitzar més de singular plural (exemple càmera vs càmeres). Comprovi les tendències en la seva indústria / sector /àrea  per veure què és més popular .

+ Crear  originals i útils descripcions de producte i servei, amb paraules clau, en singular plural, i des del punt de vista del usuari/a que cerca a Google. Evitar problemes de contingut duplicat . 
Escriure descripcions significatives i útils per almenys dels productes i serveis més venuts, estrella (distintius, estrella, més rellevants, més rentables, etc).

+ Optimitzi les seves pàgines per a les paraules clau específiques i comprovar la seva rang de paraules clau amb l'eines i analitzadors de paraules clau.

+ No crear contingut fi i pàgines que no són necessaris . Panda de Google t'està mirant!

+ Produir fragments SERP (resultats de cerca per paraules clau a Google search) de pes per augmentar el CTR  (proporció de clics)
+ info: 

ETIQUETES

+ Etiquetar els detalls de productes i preus amb paraules clau, per optimitzar les cerques a Google, a més serà fet servir per persones cegues o discapacitat sonora o ocular.

ACTUALITZACIÓ I DINAMISME

+ Actualitzeu el contingut base: portada, home, banners, videos, imatges, eslògans, amb regularitat per mantenir la dinamització i l'activitat positiva de la web, i captar visites recurrent ( estil doodle de Google https://www.google.com/doodles/finder/2014/All%20doodles )

IMATGES

+ Optimitzar  les seves imatges (noms de fitxers amb paraules clau específiques, text envoltat ) per augmentar el trànsit que vostè rep a través de la recerca d'imatges .


Enquadrament i segell de marca a totes les imatges, i paraules clau als títols: by Lutxana art*

Disseny i experiència d'usuari

>> Utilitzar correctament la crida a l'acció mitjançant concursos per premis, punts, compartició viral, persona, grups, etc.

+ Situar estratègicament a les seves pàgines per paraules clau a Google.

+ Crear un disseny professional i adaptat a una bona experiència per l'usuari.

+ Utilitzeu "targetes de seguretat" ( McAfee , VeriSign , Better Business Bureau o l'Associació de Màrqueting Directe ) per guanyar-se la confiança dels seus visitants .

+ No confondre al visitant 1 milió d'opcions . Dirigir la seva / la seva atenció a la crida a l'acció .

+ Oferir les millors característiques com "Afegeix a la llista de desitjos" , " Enviar alerta de correu electrònic quan el producte estigui disponible " , " subscriure al butlletí de notícies" , etc Són bons per als usuaris i poden ajudar a augmentar les taxes de conversió .

+ Utilitzeu diverses imatges i vídeos amb els productes més venuts .

+ Assegureu-vos que el seu lloc web es veu be a tots els  navegadors.

+ Mantingui el seu check-out i senzill procés de pagament per augmentar la seva taxa de conversió i reduir la taxa d'abandonament cistella.

+ Reduir el temps de càrrega del seu lloc web mitjançant la minimització de la grandària dels arxius CSS / JS / imatge i mitjançant l'ús de mecanismes de memòria cau .

Experiència d'usuari
Estructura de pàgines web i Arquitectura

+ Trieu amb cura la plataforma de comerç electrònic que utilitzarà . Assegurar que s'actualitza amb regularitat , que té un munt de plugins , que és recolzada per una activa comunitat o una empresa seriosa i que és SEO friendly . No seleccioneu la plataforma única basada en el seu cost .

+ Crear HTML i XML Sitemaps i sotmetre'ls als motors de cerca.

+ Eviteu l'ús d'AJAX , Flash i altres tecnologies no SEO friendly per parts importants de la seva pàgina .

+ Assegureu-vos que els identificadors de sessió no apareixen a les adreces URL. Això pot crear un problema de contingut duplicat .

+ Crea una paginació i l'ordre dels productes en aquestes pàgines . Destaquey els productes / serveis amb més reclam, els més venuts, els més importants, els més populars a les cerques (apareixen primer a Google).

+ Crear un feed RSS producte .

+ Oferir als seus usuaris la capacitat de buscar productes en particular en funció del seu nom , marca , preu i característiques .

Mitjans de Comunicació Social 
Socialmedia / Promoció viral.

+ Afegir els botons de xarxes socials en un lloc estratègic de la seva pàgina .

+ Reviews: Utilitzeu opinions i valoracions.

+ Organitzar concursos per generar rumors positius a Internet i engangement i gamificació (feedback i participació).

+ Crear un blog al seu lloc web i escriure ressenyes dels productes més venuts, estrella, més populars, esdeveniments, novetats, notícies, entrevistes,millores, avantatges: aportant sempre valor.

+ Utilitzeu la publicitat Pay Per Clic per aconseguir trànsit altament apuntat , i de qualitat: Google Adwords i Facebook Adds, per segmentar públics.

+ Utilitzeu campanyes d'Email Màrqueting i mantenir-se en contacte amb els seus clients més fidels, i captar de nous amb bases de dades alienes, en campanyes específique i segmentades.

+ Registrar-se a Google Merchant Center perquè els seus productes apareguin a Google Product Search.

+ Comproveu si la comercialització de l'afiliat pot ajudar a augmentar les seves vendes.

+ Recomani els productes similars als seus visitants: productes relacionats, oportunitats, ofertes.

+ Crear reclam puntual  i temporal: ofertes especials i de marca pàgines de destinació per augmentar les seves vendes.

>> No utilitzeu mètodes spam per promocionar el seu lloc web ( correu spam , comentari trolling , etc ) !

Crea xarxa  i vincles:
amb els líders d'opinió actius:
Monitorització

+ Seguiment del comportament de l'usuari i vegi com es navega per la seva pàgina web .

+ Identificar els seus bons clients , sol · licitar la seva opinió i recompensar oferint descomptes/regals.

+ Identificar les tendències i els productes més venuts, populars, estrella, etc.

+ Centrar-se en les taxes de conversió i realitzar els canvis adients per millorar les seves vendes .

+ Utilitzeu A / B i proves multivariable per millorar l'experiència de l'usuari i les vendes .

TESTING

Off factors de la pàgina i altres característiques imprescindibles:

+ Decidir el nombre d'idiomes que ha de suportar al seu lloc web i el que hauria de ser la predeterminada. Tenir un URL diferent per a cada versió d'idioma.

+ Naming: trieu el nom i el domini de nivell superior del seu domini amb prudència . Un com o un TLD específic del país . Realment pot fer la diferència .

+ Allotjament del seu lloc web en una empresa de hosting fiable . Trieu amb cura el país del servidor .

+ Decidir sobre si ha d'usar mètodes d'orientació geogràfica .

+ Oferir una versió mòbil més lleugere i simple del seu lloc web .

+ Crear aplicacions mòbils que apropis nous públics i millorin el servei als clients fidels.

+ Proporcionar diversos mètodes de pagament per als seus clients ( targeta de crèdit , PayPal , Transferència bancària directa , etc . )

+ Oferir diferents mètodes d'enviament: arribar a la major quantitat possible de països .

+ Utilitzeu robots.txt per assegurar-se que les aranyes dels motors de cerca no poden accedir a les diferents funcions de comerç electrònic / funcions com ara afegir a la seva comanda, la compra completa, etc.



*font: 

18.3.14

imatge corporativa motos rubi clasicas

logo motos rubi clasicas para bordar en motos de mecánico

cartel motos rubi clasicas


tarjeta motos rubi clasicas


logo motos rubi clasicas bordado en peto de trabajo

Blog

Web html5


Perfiles en redes sociales : Facebook Page / Google + Google places / Foursquare / 










4.3.14

lutxana place new google maps seo online seo offline


Google Maps ha actualitzat les imatges de la ciutat de Barcelona, i com a mostra la del meu carrer i la meva porta blanca.
(L'anterior imatge era del 2004, 10 anys dresprés actualitza).
> Lutxana art* maresme 96 box 308019  >> socialmedia marketing design web events video photo art*

Posicionament SEO online natural
>> Actualment per millorar el posicionament natural SEO a Google Search és molt important està ben geolocalitzat als seus diferents perfils i eïnes per a entitats.

Posicionament offline
>> Això pot influenciar tant en el posicionament online com offline, ja que si algú cerca al buscador de Google qualsevol producte i/o servei, tipus de botiga, etc; et gaudirà la oportunitat de sortir-li com opció.

>> Tanmateix influència si tens una botiga online, per que els transportistes et trobin ràpid i be.

Google + :
> La geologalització al perfil  i/o pàgina de Google + és a la part d'"about":




Google places:
> Després ets pots registrar com a entitat a la web de Google places 

> Si ets una Associació, Ong o alguna cosa semblant Google va crear Google Nonprofits:

I sortiràs així quan et busquin a Google:



Google images
> És important també geolocalitzar les imatges que pugis a Google + 
i sortiràs més posicionada a les cerques de Google per imatges, per zona : 

Exemple:


+ info:
@lutxana